Private Label Nedir?

Private label bir ürün veya bir hizmetler topluluğunu başka bir şirketin telif hakları veya markası ile o şirket adına üretmek olarak tanımlanabilir.Private label daha çok geniş segmente sahip zincir marketler tarafından pazarda yerleşik olarak bulunan ve belirli güce sahip ürün markaları ile rekabet edebilmenin en net şekli olarak konumlandırılır.Private label alternatif bir maliyet çözümünü beraberinde getirdiği için ulusal veya bölgesel satış hedeflerine ulaşabilmek için etkili bir yoldur.Market ihtiyaçları bakımından private label uzun vadeli satış beklentilerini karşılamak açısından uygun fiyat ve kalite bileşkesi ile güçlü bir tüketim etkisini beraberinde getirmektedir.Private label uygulamalarının ana hedefi satış eğilimlerinin oluşması olarak nitelenebilir.Private label, özel markalı ürün olarak kısaca tanımlanabilir.

Son yıllarda her hangi bir ürün kategorisi için private label uygulamasının market rafları ile buluşma kolaylığı private label ürünlerinin satış grafiğini maksimum seviyeye getirmiştir.Nihai tüketicilerin private label ürünlere olan ilgisi artarak devam ederken müşteriler açısından aynı kalitedeki bir ürünü ekonomik fiyat avantajı ile birlikte satın almak cazip bir alternatif.Private label’da müşteri ödediği para ile aldığı faydayı kıyasladığı anda aynı ürünü tekrar satın almayı deneyebiliyor.Başka bir deyişle private label ürün karşısıdaki memnuniyet ile daha sadık müşteriler elde etmek mümkün.

Özdanacı Kuruyemiş olarak süregelen piyasa dinamikleri karşısında private label ürünlere eğilimin artarak devam edeceğine düşünüyoruz.Bu nedenle tesislerimize gerekli teknolojik yatırımları yaparak, operasyonel verimliliği göz önünde bulundurmak kaydıyla müşterilerimizin beklentileri doğrultusunda Türkiye’de ve dünyada private label çözümleri üretmekteyiz.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Adres : Organize Sanayi Bölgesi 11. Cadde No : 3 KAYSERİ
TELEFON : +90 352 321 21 38 FAKS : +90 352 321 39 77 E-POSTA : info@ozdanaci.com.tr Özdanacı Kuruyemiş